Vanocni powwow pristi sobotu

  • pavel.janousek
    Message 1 of 3 , Dec 1, 2013
      Zdravim,

      pro vsechny, kdo nesleduji FB nebo ProZ:

      Vanocni powwow je uz pristi sobotu. Prosim proto, abyste mi potvrdili, kdo dorazite a zda dorazite pripadne v doprovodu nekoho dalsiho.

      Letos to bude probihat trochu jinak. Je objednano menu (studene a teple predkrmy a několik hlavnich jidel na vyber). Cena menu je 400 Kc  / 15 eur. Nauctovano bude kazdemu, kdo se zucastni, tak to prosim vezmete v uvahu - dorazit kolem pulnoci jen tak na sklenicku by se mohlo prodrazit (a hlavne by to byla skoda), opravdu nemuzu behem vecera sledovat, kdo ji, a kdo jenom pije :-) Navic musim nahlasit presny pocet, a to uz zitra vecer. Pote uz to nepůjde zmenit.

      Jestlize tedy nejste na FB nebo na ProZ, poslete mi e-mail nebo mi zavolejte na 777161660.

      Diky a preju hezkou nedeli
      Pavel

    • Alena Ryšková 2e
      Message 2 of 3 , Dec 2, 2013
        Ahoj Pavle,
        snad nemusim rikat, ze zase peceme cukrovi... :-)

        Uzijte si to
        Alena
        Dne 1.12.2013 12:26, PavelJanousek@... napsal(a):

[...]

        Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód -avast! Antivirus je aktivní.

        Message 3 of 3 , Dec 3, 2013

          A co se na to vykašlat, Aleno?