Re: [Czechlist] Vysledky pruzkumu mezi prekladateli do cestiny 2012

    Message 1 of 5 , Sep 27, 2013
      Dobra prace Tomasi, a bylo ji asi dost..

      (i kdyz jako darek mi to osobne pripada trochu moc depresivni:)

      Proste urcite dotaznik propaguj na Czechlistu, zucastnil bych se taky (doufam, ze jsem to jen nezasklil, ale nepamatuju se, ze by to tu probehlo)

      Matej

        Message 3 of 5 , Sep 28, 2013
          Ja jen chtel rict, ze je to zajimave (i kdyz depresivni) a ze kdybych o tom vedel, dotaznik bych taky vyplnil, tak az budes delat pristi rocnik dej to na Czechlist..

          (a jestli jsi to udelal a ja to zasklil tak to se omlouvam..)

          Matej