Vysledky pruzkumu mezi prekladateli do cestiny 2012

  • tomas_mosler
    Message 1 of 5 , Sep 27, 2013
      Dobry den,

      ke dni prekladatelu maly darek :) - mam konecne hotove vysledky pruzkumu 2012.

      Jaka je prumerna sazba? Pro jaky trh a typ zakaznika se vyplati pracovat? Rostou sazby umerne vzdelani? Jak se zmenily sazby za poslednich pet let? Co si prekladatele mysli o technologiich pouzivanych pri prekladani?

      To vse a mnoho dalsiho se dozvite zde:
      http://www.englishczechtranslator.com/blog/pruzkum2012/

      Uvitam komentare zde nebo v blogu.

      Tomas Mosler
      Message 2 of 5 , Sep 27, 2013
        Dobra prace Tomasi, a bylo ji asi dost..

        (i kdyz jako darek mi to osobne pripada trochu moc depresivni:)

        Proste urcite dotaznik propaguj na Czechlistu, zucastnil bych se taky (doufam, ze jsem to jen nezasklil, ale nepamatuju se, ze by to tu probehlo)

        Matej

          Message 4 of 5 , Sep 28, 2013
            Ja jen chtel rict, ze je to zajimave (i kdyz depresivni) a ze kdybych o tom vedel, dotaznik bych taky vyplnil, tak az budes delat pristi rocnik dej to na Czechlist..

            (a jestli jsi to udelal a ja to zasklil tak to se omlouvam..)

            Matej