Preklad z Aj do NJ

  • <saba-k@...>
    Message 1 of 18 , Sep 10, 2013
      Dobry den,

      muj staly zakaznik hleda prekladatele pro preklad z anglictiny do nemciny, obor medicina. Pokud budete mit nekdo zajem, kontaktujte mne prosim offlist.
      Diky
      Sabina
    • Sabina Králová
      Message 2 of 18 , Sep 11, 2013

        Dobry den,

        nemate prosim nekdo zkusenosti s francouzskou agenturou Right Word Europe? Na ProZ má hodnoceni od 3 prekladatelu, ale nejak mi nesedi jejich webove stranky.

        Diky

        Sabina

      • <saba-k@...>