Re: [Czechlist] Outfolder or the Infolder

    Message 1 of 13 , Aug 31, 2013
      Ahoj Sarko,

      to zni jako programatorska hatmatilka a domnivam se, ze jsou to
      jednoduse oznaceni souborovych slozek (ve starsim jazyce "adresaru")
      podle toho, jestli soubory, ktere se v nich nachazi, obsahuji data,
      ktera lze povazovat za vstupni nebo vystupni. Programatori v komunikaci
      mezi sebou vetsinou takovato slova nechavaji v anglictine, ale to
      nerikam nic objevneho. Cesky by jim asi slo rikat vstupni a vystupni
      slozka, ale to lze lepe posoudit podle dalsich souvislosti...

      Jirka

      Message 2 of 13 , Aug 31, 2013
        Jo d�ky

        sarka

        Message 3 of 13 , Aug 31, 2013
          This sounds related to the "in box" and "out box" or "in tray" and "out tray" on an office worker's desk.

          Work to be completed will be placed in the worker's "in box" (generally a tray with a sign that says "IN" on it), the worker processes the paperwork, and then he places it in his "out box", where someone picks it up.

          In some computer programs -- such as those for processing advertisements, etc. -- there can be the same concept. Files to be processed appear in an "in folder" on the server (called by various names), the worker processes them and then places them into an "out folder" to be collected for some other process.

          In a smart system (such as one I translate the tech support wikis for), the program can recognize if the work is properly processed to go on to the next step, and if it isn't, it may reject from the folder it has been sent to, and it may alert the user or administrator.

          Jamie

          Message 4 of 13 , Aug 31, 2013
            Ted me jeste napada, ze by Infolder a Outfolder ve skutecnosti mohly byt
            nazvy nejakych procedur, neboli podprogramu, protoze odmitaji ty 'trays'
            a ta velka pismena na zacatku to take potvrzuji. To by podle me hovorilo
            ve prospech varianty neprekladat...

            Jirka

            Message 5 of 13 , Sep 2, 2013
              Šárko, a týká se to opravdu softwarových prostředků? Není to Kniha došlé
              pošty a Kniha odchozí pošty?

              Ahoj, můžete mi poradit, co může být Outfolder a Infolder v následující
              větě:

              This protocol is written in order to create a standard method on dealing
              with trays "rejected/refused"; mainly refused by the Outfolder or the
              Infolder.

              Díkz předem

              Message 6 of 13 , Sep 30, 2013
                No, nakonec jsem zjistila, že je jedná o zařízení, které rozkládá a skládá
                přepravky, a tím zjištuje , zda jsou funkční.

                Message 7 of 13 , Oct 1, 2013
                  Chacha, koho by to napadlo!

                  Message 8 of 13 , Oct 9, 2013
                    Ahoj,

                    muzete mi prosim poradit, jaky anglicky termin je nejvhodnejsi pro vyraz
                    diagnostika - napr. v tomto kontextu:

                    "Dobre vedenou diagnostikou a lecbou lze predchazet komplikacim onemocneni
                    xx"
                    postupy v diagnostice a lecbe xx", "diagnostika onemocneni xx", atd.

                    Mam odnekud zafixovano, ze neni vhodne pouzivat "diagnostics", ale vubec
                    nevim, jak jsem na to prisla. Zakaznik nechce, abych pouzivala vyraz
                    "diagnosing", se kterym si obvykle vystacim a pokud bych ho do prekladu
                    dala, budu to muset tvrde obhajovat.

                    Diky predem za radu
                    Sabina
                  • Markéta Vilhelmová
                    Message 9 of 13 , Oct 9, 2013
                      Sabino, a nebylo by v nekterych pripadech resenim diagnostic procedure?
                      Marketa

                      --
                      Marketa Vilhelmova
                      Domasov u Stbk. 46

[...]

                      <*> Your email settings:
                      Individual Email | Traditional

                      <*> To change settings online go to:
                      (Yahoo! ID required)

                      <*> To change settings via email:
                      Czechlist-digest@yahoogroups.com
                      Czechlist-fullfeatured@yahoogroups.com

                      http://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/
                      =
                    • Sabina Králová
                      Message 10 of 13 , Oct 10, 2013

                        Diky, Marketo, to je urcite vhodny termin, nicmene bych jeste potrebovala zjistit, zda se da "diagnostics" skutecne v danem kontextu pouzivat? Neporadil by nekdo z rodilych mluvcich?¨
                        Moc diky
                         Sabina

                        Message 11 of 13 , Oct 10, 2013
                          "Carefully performed diagnosis and treatment can help avoid complications relating to xx"
                          "Procedures in/for the diagnosis and treatment of xxxx"
                          Not very elegant I am afraid Sabina but you get the idea - diagnostics wouldn't work.
                          Am no great shakes on the grammar of my own language, but diagnostics to me is more to do with "the science of diagnosing".
                          HTH
                          Charlie

                          2013/10/10 Sabina Králová <saba-k@...>

[...]

                          Charlie Stanford
                          Telephone:  +420 326 996 382
                                           +420 737 583 608
                          Skype:          charliestanfordtranslations
                        • Sabina Králová
                          Message 12 of 13 , Oct 10, 2013
                            Thanks, Charlie. I really appreciate your help!
                            Sabina