Re: [Czechlist] Re: Export of contacts from Gmail (in laptop) to Android (in Samsung smart phone)

    Message 1 of 4 , Aug 3, 2013
      Ahoj Kostasi,

      jak rika Pavel, musis nastavit auto synchro.. staci dat do telefonu
      Tvou Gmail adresu a heslo (teda pokud je to Android a pokud mozno primo
      Google/Nexus), rict ze chces synchronizovat a na PC vhodne nastavit
      vhodny program (pricemz tento krok je relativne nejtezsi..)

      Me chvili trvalo, nez jsem to na strane PC vyresil, ale nakonec to beha
      dobre - i s tim, ze kdykoli v telefenu ulozim novy kontakt nebo nejaky
      stary upravim, tak se to pri pristim synchro (kdyz pripojim telefon na
      Wifi nebo Internet) projevi i v pocitaci a naopak.. Z Tveho popisu
      soudim, ze jsi to vyexportoval nejak manualne, .csv a podobne..
      teoreticky by melo jit po pripojeni telefonu zase tenhle soubor zpetne
      nahrat na nej, ale vetsinou to dela problemy jako ze se vymaze cast
      informaci (jmeno vs. prijmeni, nebo pokud mas u kontaktu i vice
      informaci a podobne)... lepsi bude, kdyz si s tim pohrajes a nastavis
      to synchro a mas navzdy pokoj - i kdyz ztratis nebo rozbijes telefon..

      Ja to zkousel pres ruzne programy, online uloziste a jine, nikdy to
      nebylo uplne stopro, nakonec jsem to nastavil v Email klientovi (mam a
      doporucuju eM Client), ale vetsina postaku dneska obsahujue i kalendar
      a kontakty - no a ty se synchronizuji prave prostrednictvim Gmailu - ja
      gmailovou adresu ani na nic jineho nepouzivam.. behem nastaveni nekde
      reknes, ze chces synchronizovat, u me je po specifikaci ze nastavuju
      Gmail primo karta calendar a contacts v nastaveni uctu.. chvili si s
      tim hraj a nakonec to pujde..