Re: Export of contacts from Gmail (in laptop) to Android (in Samsung smart phone)

  • Kostas
    Message 1 of 4 , Aug 1, 2013
      Jak jsem si hral s mobilem pote, co jsem jej koupil a zkousel vse mozne, tak jsem dosahl toho, ze mam v mobilu kazdy kontakt skoro desetkrat. Pretahl jsem je do gmailu, tam jsem je usporadal, tedy vymazal duplicity a ted bych chtel kontakty v mobilu vymazat a prehrat je temi usporadanymi z gmailu. Nezda se mi, ze by to ta automaticka synchronizace sama delala.

      Message 2 of 4 , Aug 3, 2013
        Ahoj Kostasi,

        jak rika Pavel, musis nastavit auto synchro.. staci dat do telefonu
        Tvou Gmail adresu a heslo (teda pokud je to Android a pokud mozno primo
        Google/Nexus), rict ze chces synchronizovat a na PC vhodne nastavit
        vhodny program (pricemz tento krok je relativne nejtezsi..)

        Me chvili trvalo, nez jsem to na strane PC vyresil, ale nakonec to beha
        dobre - i s tim, ze kdykoli v telefenu ulozim novy kontakt nebo nejaky
        stary upravim, tak se to pri pristim synchro (kdyz pripojim telefon na
        Wifi nebo Internet) projevi i v pocitaci a naopak.. Z Tveho popisu
        soudim, ze jsi to vyexportoval nejak manualne, .csv a podobne..
        teoreticky by melo jit po pripojeni telefonu zase tenhle soubor zpetne
        nahrat na nej, ale vetsinou to dela problemy jako ze se vymaze cast
        informaci (jmeno vs. prijmeni, nebo pokud mas u kontaktu i vice
        informaci a podobne)... lepsi bude, kdyz si s tim pohrajes a nastavis
        to synchro a mas navzdy pokoj - i kdyz ztratis nebo rozbijes telefon..

        Ja to zkousel pres ruzne programy, online uloziste a jine, nikdy to
        nebylo uplne stopro, nakonec jsem to nastavil v Email klientovi (mam a
        doporucuju eM Client), ale vetsina postaku dneska obsahujue i kalendar
        a kontakty - no a ty se synchronizuji prave prostrednictvim Gmailu - ja
        gmailovou adresu ani na nic jineho nepouzivam.. behem nastaveni nekde
        reknes, ze chces synchronizovat, u me je po specifikaci ze nastavuju
        Gmail primo karta calendar a contacts v nastaveni uctu.. chvili si s
        tim hraj a nakonec to pujde..