Re: Export of contacts from Gmail (in laptop) to Android (in Samsung smart phone)

  • Pavel
    Message 1 of 4 , Aug 1, 2013
      Ahoj,

      proc ty kontakty exportujes? Ja mam nastavenou automatickou synchronizaci, takze kdyz udelam nejakou zmenu v Gmailu v pocitaci, autoamticky se mi synchronizuje do telefonu...

      Pavel

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Kostas" <kzgafas@...> wrote:

      > Hi:
      >
      > anyone here who might know how to do this?
      >
      > I exported contacts from my phone to Gmail in my laptop, did some data management, and want to export them back to my phone (Samsung, Android). However, got blocked at this point. Gmail seems to only offer .csv files or Android files (if Gmail hosted on Apple OS). As I run Gmail on Windows, I do not see any option to transfer contacts directly to my phone.
      >
      > Thank you in advance,
      >
      > K.

    • Kostas
      Message 2 of 4 , Aug 1, 2013
        Jak jsem si hral s mobilem pote, co jsem jej koupil a zkousel vse mozne, tak jsem dosahl toho, ze mam v mobilu kazdy kontakt skoro desetkrat. Pretahl jsem je do gmailu, tam jsem je usporadal, tedy vymazal duplicity a ted bych chtel kontakty v mobilu vymazat a prehrat je temi usporadanymi z gmailu. Nezda se mi, ze by to ta automaticka synchronizace sama delala.

        Message 3 of 4 , Aug 3, 2013
          Ahoj Kostasi,

          jak rika Pavel, musis nastavit auto synchro.. staci dat do telefonu
          Tvou Gmail adresu a heslo (teda pokud je to Android a pokud mozno primo
          Google/Nexus), rict ze chces synchronizovat a na PC vhodne nastavit
          vhodny program (pricemz tento krok je relativne nejtezsi..)

          Me chvili trvalo, nez jsem to na strane PC vyresil, ale nakonec to beha
          dobre - i s tim, ze kdykoli v telefenu ulozim novy kontakt nebo nejaky
          stary upravim, tak se to pri pristim synchro (kdyz pripojim telefon na
          Wifi nebo Internet) projevi i v pocitaci a naopak.. Z Tveho popisu
          soudim, ze jsi to vyexportoval nejak manualne, .csv a podobne..
          teoreticky by melo jit po pripojeni telefonu zase tenhle soubor zpetne
          nahrat na nej, ale vetsinou to dela problemy jako ze se vymaze cast
          informaci (jmeno vs. prijmeni, nebo pokud mas u kontaktu i vice
          informaci a podobne)... lepsi bude, kdyz si s tim pohrajes a nastavis
          to synchro a mas navzdy pokoj - i kdyz ztratis nebo rozbijes telefon..

          Ja to zkousel pres ruzne programy, online uloziste a jine, nikdy to
          nebylo uplne stopro, nakonec jsem to nastavil v Email klientovi (mam a
          doporucuju eM Client), ale vetsina postaku dneska obsahujue i kalendar
          a kontakty - no a ty se synchronizuji prave prostrednictvim Gmailu - ja
          gmailovou adresu ani na nic jineho nepouzivam.. behem nastaveni nekde
          reknes, ze chces synchronizovat, u me je po specifikaci ze nastavuju
          Gmail primo karta calendar a contacts v nastaveni uctu.. chvili si s
          tim hraj a nakonec to pujde..