Export of contacts from Gmail (in laptop) to Android (in Samsung smart phone)

  • Kostas
    Message 1 of 4 , Aug 1, 2013
      Hi:

      anyone here who might know how to do this?

      I exported contacts from my phone to Gmail in my laptop, did some data management, and want to export them back to my phone (Samsung, Android). However, got blocked at this point. Gmail seems to only offer .csv files or Android files (if Gmail hosted on Apple OS). As I run Gmail on Windows, I do not see any option to transfer contacts directly to my phone.

      Thank you in advance,

      K.
    • Pavel
      Message 2 of 4 , Aug 1, 2013
        Ahoj,

        proc ty kontakty exportujes? Ja mam nastavenou automatickou synchronizaci, takze kdyz udelam nejakou zmenu v Gmailu v pocitaci, autoamticky se mi synchronizuje do telefonu...

        Pavel

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Kostas" <kzgafas@...> wrote:

> [...]
        >
        > I exported contacts from my phone to Gmail in my laptop, did some data management, and want to export them back to my phone (Samsung, Android). However, got blocked at this point. Gmail seems to only offer .csv files or Android files (if Gmail hosted on Apple OS). As I run Gmail on Windows, I do not see any option to transfer contacts directly to my phone.

      • Kostas
        Message 3 of 4 , Aug 1, 2013
          Jak jsem si hral s mobilem pote, co jsem jej koupil a zkousel vse mozne, tak jsem dosahl toho, ze mam v mobilu kazdy kontakt skoro desetkrat. Pretahl jsem je do gmailu, tam jsem je usporadal, tedy vymazal duplicity a ted bych chtel kontakty v mobilu vymazat a prehrat je temi usporadanymi z gmailu. Nezda se mi, ze by to ta automaticka synchronizace sama delala.

          Message 4 of 4 , Aug 3, 2013
            Ahoj Kostasi,

            jak rika Pavel, musis nastavit auto synchro.. staci dat do telefonu
            Tvou Gmail adresu a heslo (teda pokud je to Android a pokud mozno primo
            Google/Nexus), rict ze chces synchronizovat a na PC vhodne nastavit
            vhodny program (pricemz tento krok je relativne nejtezsi..)

            Me chvili trvalo, nez jsem to na strane PC vyresil, ale nakonec to beha
            dobre - i s tim, ze kdykoli v telefenu ulozim novy kontakt nebo nejaky
            stary upravim, tak se to pri pristim synchro (kdyz pripojim telefon na
            Wifi nebo Internet) projevi i v pocitaci a naopak.. Z Tveho popisu
            soudim, ze jsi to vyexportoval nejak manualne, .csv a podobne..
            teoreticky by melo jit po pripojeni telefonu zase tenhle soubor zpetne
            nahrat na nej, ale vetsinou to dela problemy jako ze se vymaze cast
            informaci (jmeno vs. prijmeni, nebo pokud mas u kontaktu i vice
            informaci a podobne)... lepsi bude, kdyz si s tim pohrajes a nastavis
            to synchro a mas navzdy pokoj - i kdyz ztratis nebo rozbijes telefon..

            Ja to zkousel pres ruzne programy, online uloziste a jine, nikdy to
            nebylo uplne stopro, nakonec jsem to nastavil v Email klientovi (mam a
            doporucuju eM Client), ale vetsina postaku dneska obsahujue i kalendar
            a kontakty - no a ty se synchronizuji prave prostrednictvim Gmailu - ja
            gmailovou adresu ani na nic jineho nepouzivam.. behem nastaveni nekde
            reknes, ze chces synchronizovat, u me je po specifikaci ze nastavuju
            Gmail primo karta calendar a contacts v nastaveni uctu.. chvili si s
            tim hraj a nakonec to pujde..