Segmentace prekladaneho zdrojoveho dokumentu

  • Milan
    Message 1 of 1 , Jul 26, 2013
      Pro prelozeni dokumentu v CAT nastroji muzeme vyuzit TM, ktera byla vytvorena v jinem

      CAT nebo nejakem vetnem prirazovaci. Nekdy TM doda zakaznik.

      Udelal jsem novou prezentaci:

      Mene segmentu - vice shod
      Pridani zkratek do CAT

      http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-07-24/cs/00.html

      V rozsahlem dokumentu jsem pridanim 20 zkratek snizil pocet segmentu a zaroven jsem zvysil pocet prelozenych segmentu. Prezentace navazuje na predcházejí prezentaci Terminologie obcanskeho zakoníku a opět vyuziva program OmegaT.

      Milan