UK rodny list ve wordu?

  • radekpletka
    Message 1 of 1 , Jul 24, 2013
      Prekladam pro znameho UK rodny list, mam to pouze jako tmavou fotku, takze OCR nic moc a tak jsem se chtel zeptat, zda to nekdo nemate uz ve wordu, at se s tou tabulkou nemusim formatovat.
      Na oplatku nabizim US rodne/oddaci listy, mam uz jich dost, ale vzhledem k 50 statum a spouste okresu v kazdem state je to stale vystrel do tmy, protoze tady je to skoro v kazdem okrese jinak.

      R. Pletka