Fwd: [Czechlist] nabdkidka Agentura Hero

  • geigerhannah20
    Message 1 of 1 , Jul 18, 2013
      Šárko, oni se v poslední době hrozně zhoršili, dokonce nedávno měli na
      Proz něco za 190-200, pro mne jsou teď už jejich ceny neúnosné, specielně
      když je převedu na dolary, tak to je o hodně míň než si mohu říci v
      dolarech nebo EU.

      Ale vycházela jsem z toho, že v CR si s nimi někdo nějak "vyjedná' nebo se
      mu/jí bude _zrovn@a_ (mailto:zrovn@a) "hodit".

      Věci se dějí všude možně, koukejte na tuhle obscenitu:

      http://www.proz.com/forum/money_matters/252949-email_notification_of_a_reduc
      tion_in_rates_from_a_translation_agency.html

      Hanka