Re: Google Translate

  • Tomas Mosler
    Message 1 of 33 , Jul 16, 2013
      Podminkam klienta byla venovana polovina puvodniho prispevku, tudiz jsem reagoval v umernem rozsahu na to i to.

      Co presne ma byt cilem/prinosem diskuse?

      Tomas

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Sabina Králová <saba-k@...> wrote:

      > Tomasi, tady vubec neslo o podminky klienta, ty jsou samozrejme naprosto
      > zavazne. Slo mi o to, ze jsem nemela dostatecne informace a navic si myslim,
      > ze diskuse na toto tema muze byt celkem prinosna.
      > Diky za odkazy.
      > Sabina

    • Milan
      Message 33 of 33 , Jul 17, 2013
        Ziskat, predat a vyhodnotit:

        http://en.wikipedia.org/wiki/PRISM_(surveillance_program)

        Yahoo! a Microsoft jsou take firmy USA, nejen Google.

        Milan