Google Translate

  • Sabina Králová
    Message 1 of 33 , Jul 16 9:33 AM
      Tomasi, tady vubec neslo o podminky klienta, ty jsou samozrejme naprosto
      zavazne. Slo mi o to, ze jsem nemela dostatecne informace a navic si myslim,
      ze diskuse na toto tema muze byt celkem prinosna.
      Diky za odkazy.
      Sabina
      Message 33 of 33 , Jul 17 8:01 AM
        Ziskat, predat a vyhodnotit:

        http://en.wikipedia.org/wiki/PRISM_(surveillance_program)

        Yahoo! a Microsoft jsou take firmy USA, nejen Google.

        Milan