Re: Re[2]: [Czechlist] raing

  • <z.kocickova@...>
    Message 1 of 1 , Jul 16, 2013
      Moc dekuji za snahu a ochotu vsem. Uz to mam. Je to "rating" .. hodnoceni se pouziva i v pripade...

      Nasla jsem to v textu vickrat s timto preklepem a az na jinde mi to doslo.
      Hezky zbytek dne
      Zuzka

      > Od: "Matej Klimes" <mklimes@...>
      > Komu: <Czechlist@yahoogroups.com>
      > Datum: 16.07.2013 15:17
      > Předmět: Re[2]: [Czechlist] raing

      Preklep to urcite bude, vzhledem ke konstrukci vety (...is also
      applied..) by clue mel byt nekde blizko.. Zuzano posli vic kontextu a
      treba to nekoho napadne