Re: [Czechlist] High Performance Gradient Solvent Delivery System

    Message 1 of 7 , Jul 9, 2013
      Aplikator/davkovac rozpoustedloveho gradientu pro HPLC?

      Martin

      Dne 9.7.2013 15:42, Kostas napsal(a):

      > Nevedel byste nekdo jak to prelozit?
      >
      > Diky,
      >
      > K.

    • Kostas
      Message 2 of 7 , Jul 10, 2013
        To použiju. Diky Martine.

        > Aplikator/davkovac rozpoustedloveho gradientu pro HPLC?
        >
        > Martin

      • Petr
        Message 3 of 7 , Jul 11, 2013
          Mne se to moc nelibi, davkuje se rozpoustedlo a ne gradient. Na internetu je nejcastejsi gradientova eluce nebo gradientova mobilni faze, proste se davkuje cim dal tim silnejsi neco, takze ja bych se uchylil bud k "davkovac rozpoustedla pro gradientový chromatograficky postup" nebo "davkovac gradientoveho rozpoudstedla".
          (Co krizek a funus?)
          Petr Adamek

          Message 4 of 7 , Jul 11, 2013
            Hm, to zni logicky. Druha varianta se mi libi vic.

            Martin

            Dne 11.7.2013 11:55, Petr napsal(a):

> [...]
            > uchylil bud k "davkovac rozpoustedla pro gradientový chromatograficky
            > postup" nebo "davkovac gradientoveho rozpoudstedla".

          • Kostas
            Message 5 of 7 , Jul 11, 2013
              Jasne, zmenim tedy "rozpoustedlovy gradient" na "gradientove rozpoustedlo".:-)

              Diky,

              > Hm, to zni logicky. Druha varianta se mi libi vic.
              >
              > Martin

            • Sabina Králová
              Message 6 of 7 , Apr 29
                Dobry vecer,

                mohl byste mi laskave nekdo poradit s problemem, kteremu celim se
                Studiu2009? Jedna se mi o to, ze se mi pri prekladani ukladaji segmenty do
                pameni s plnym jmenem, tj. Sabina Kralova a ja bych tam chtela mit bud jen
                zkratku, nebo treba ciselny kod. Nevim, jestli se to da prenastavit a pokud
                ano, jak se to dela?

                Predem moc dekuji.
                Sabina Kralova