High Performance Gradient Solvent Delivery System

  • Kostas
    Message 1 of 7 , Jul 9, 2013
      Nevedel byste nekdo jak to prelozit?

      Diky,

      Message 2 of 7 , Jul 9, 2013
        Aplikator/davkovac rozpoustedloveho gradientu pro HPLC?

        Martin

        Dne 9.7.2013 15:42, Kostas napsal(a):

        > Nevedel byste nekdo jak to prelozit?
        >
        > Diky,
        >
        > K.

      • Kostas
        Message 3 of 7 , Jul 10, 2013
          To použiju. Diky Martine.

          > Aplikator/davkovac rozpoustedloveho gradientu pro HPLC?
          >
          > Martin

        • Petr
          Message 4 of 7 , Jul 11, 2013
            Mne se to moc nelibi, davkuje se rozpoustedlo a ne gradient. Na internetu je nejcastejsi gradientova eluce nebo gradientova mobilni faze, proste se davkuje cim dal tim silnejsi neco, takze ja bych se uchylil bud k "davkovac rozpoustedla pro gradientový chromatograficky postup" nebo "davkovac gradientoveho rozpoudstedla".
            (Co krizek a funus?)
            Petr Adamek

            Message 5 of 7 , Jul 11, 2013
              Hm, to zni logicky. Druha varianta se mi libi vic.

              Martin

              Dne 11.7.2013 11:55, Petr napsal(a):

> [...]
              > uchylil bud k "davkovac rozpoustedla pro gradientový chromatograficky
              > postup" nebo "davkovac gradientoveho rozpoudstedla".

            • Kostas
              Message 6 of 7 , Jul 11, 2013
                Jasne, zmenim tedy "rozpoustedlovy gradient" na "gradientove rozpoustedlo".:-)

                Diky,

                > Hm, to zni logicky. Druha varianta se mi libi vic.
                >
                > Martin

              • Sabina Králová
                Message 7 of 7 , Apr 29, 2015
                  Dobry vecer,

                  mohl byste mi laskave nekdo poradit s problemem, kteremu celim se
                  Studiu2009? Jedna se mi o to, ze se mi pri prekladani ukladaji segmenty do
                  pameni s plnym jmenem, tj. Sabina Kralova a ja bych tam chtela mit bud jen
                  zkratku, nebo treba ciselny kod. Nevim, jestli se to da prenastavit a pokud
                  ano, jak se to dela?

                  Predem moc dekuji.
                  Sabina Kralova