veta z filmu Zjizvena tvar (Scarface)

  • Markéta Vilhelmová
    Message 1 of 4 , Jul 4 1:27 AM
      Dobry den,
      nevybavi se nekomu, co rekl Al Pacino na zacatku zaverecne sceny ve filmu
      Zjizvena tvar, nez to tam vsechno rozstrilel na cucky? V anglictine to bylo:
       say hello to my little friend. Pak rozstrelil dvere a zacal masakr.

      Davali to v televizi asi dva dny zpatky, to jsem ale jeste netusila, ze se
      mi ta veta objevi v prekladu.

      Na webu jsem nekde mezi titulky nasla Pozdrav meho maleho pritele, ale taky
      ...maleho kamarada a jeste dalsi varianty, ale tezko rict, jestli byly
      vsechny k tomuto filmu.

      Dekuji,

      Marketa

      --
      Marketa Vilhelmova
      Domasov u Stbk. 46

      =

      Message 2 of 4 , Jul 4 3:21 AM
        Jestli to davali v TV, tak to bude k mani vcetne dabingu (nebo titulku,
        ale ty uz se v CTV moc nevyskytuji) na ulozto.cz, pokud to musi
        stoprocentne sedet muzes stahnout a overit..

        Jinak asi bych to prelozil tak aby to odpovidalo situaci ve filmu (tomu
        kdo byl jeho little friend, plus tomu o co jde v prekladu), ruzne CZ
        preklady a titulky to kolikrat moc neresi a prekladaji doslova, i kdyz
        u takhle stareho filmu co uz u nas bezel drive by to mohlo jeste byt
        relevantni..

        Matej

        Message 3 of 4 , Jul 4 3:38 AM
          Ahoj Marketo

          Co se tyka dabovane verze, kterou davali na CT 2, rika tam "Seznamte se
          s mym kamosem"...

        • Markéta Vilhelmová
          Message 4 of 4 , Jul 4 3:46 AM
            uz se mi po dvou hodinach ten film stahl a je to tak.
            diky

            --
            Marketa Vilhelmova
            Domasov u Stbk. 46

            Co se tyka dabovane verze, kterou davali na CT 2, rika tam "Seznamte se
            s mym kamosem"...

            "
            =