Fwd: Re: [Czechlist] Names

    Message 1 of 47 , Jul 3 3:34 PM
      Ahoj, v rychlosti k prvnimu dotazu (zoufale se mi chce spat a musim
      jeste doprelozit dve stranky).

      V CR existuje jedina soudni znalkyne pres jmena. Napsala knizku, ta je
      pro matrikarky bible - co v ni je, akceptuji. Jsou tam i hodne netypicka
      jmena. Ale, pokud tam jmeno neni, musi rodice (idealne pred porodem)
      pozadat soudni znalkyni o posudek, pred par lety to bylo za 500 Kc - ona
      nahledne do madarskeho kalendare, do polskeho kalendare... a vyrkne
      ortel, zda se dite takto jmenovat muze ci nikoliv.

      Osobne si myslim, ze by velmi prospelo, kdyby nejaka absolventka
      bohemistiky napsala diplomku na jmena, predlozila na soud potvrzeni od
      par matrikarek, ze soudni znalkyne vyhotovuje posudky pomalu, a posleze
      by pozadala o jmenovani s tim, ze stavajici znalkyne nestaci pokryt
      poptavku.

      Fakt by to chtelo zrusit monopol...

      Hanka (nejaka ta pravdepodobnost vyskytu jmen tu bude - na stredni skole
      nas ze 17 holek bylo 5 Han a ted¨... aby clovek mimino Hanu hledal
      spendlikem....)
    • Zuzana Benesova
      Message 47 of 47 , Jul 3 3:55 PM
        By the way, my daughter is Hana, as are both of her grandmothers ;-)

        4. 7. 2013 v 0:34, :