Soukrome: Kontakt u Hypotecni banky

    Message 1 of 14 , Jun 28, 2013
      ... and now for something entirely different..

      Nema nekdo nahodou jakykoli kontakt na nekoho v Hypotecni bance nebo
      napriklad poradce s nimi spolupracujiciho atd???

      Ziveho cloveka, ktery se mnou bude mluvit a poradi mi, jak neco
      vyresit.. klientsky servis je na nic a dostat se k nekomu kdo se mnou
      bude mluvit je nadlouho - tohle dost specha..

      Kdyby nahodou, poslete prosim offlist

      Diky moc, stebla se drzici

      Matej

      Message 2 of 14 , Jun 28, 2013
        Tohle uz je pase, ne ze by bylo vyreseno, ale zjistil jsem, ze ani
        kontakty v tomhle pripade nepomuzou..

        Message 3 of 14 , Jun 28, 2013
          Tak jo, ja to priste taky napred zkontroluju v googlu nez neco placnu :)

          Mas pravdu Melvyne a klobouk dolu, nezacnes prekladat do cestiny? (ne
          ze by to davalo smysl, ekonomicky, ale asi by Ti to slo..)

          Matej