Agency info: Technovate

    Message 1 of 14 , Jun 27, 2013
      ... anyone worked with them?

      Thanks

      Matej

    • Ing. Jiří Klíma
      Message 2 of 14 , Jun 27, 2013
        Ja jsem pred 3 dny dostal nabidku, ale nez jsem stacil reagovat, tak bylo
        pozde. Vubec ale nevim, o co slo, nemluvili jsme o penezich. Na ProZ maji
        prumerne hodnoceni 3,6 a za poslednich 12 mesicu 4,5 - zrejme kvuli
        zpozdenym platbam. Vic nevim.

        Jirka

        _____

        Message 3 of 14 , Jun 28, 2013
          Hi all,

          this appears in a list of different fencing types, no context at all..
          the list goes like this:

          Decorative Fencing
          Wire Fencing
          Woven Wire Fencing
          Gabions
          *Outgas Prone Galvanized*

          It's a list of things you can use powder coating on, BTW..

          Outgas prone only googles when in inverted commas, very few hits and I
          can't get my head around it, I think it's a type of material/material
          property

          Any ideas? Explanation and/or Czech equivalent?

          Thanks

          Matej

        • Melvyn
          Message 4 of 14 , Jun 28, 2013

            > Outgas prone only googles when in inverted commas, very few hits and I can't get my head around it, I think it's a type of material/material
            > property

            The online examples indicate that !outgas-prone material' is prone (i.e. liable) to release trapped gas. Check out outgassing or offgassing.

            https://en.wikipedia.org/wiki/Outgassing

            http://web.volny.cz/vyhledavani/slovnik/?search=outgassing&lang=en2cz&extended=yes&PHPSESSID=529b644c1ccb7894a5fcbd8c6611813e

            HTH

            Melvyn
            Message 5 of 14 , Jun 28, 2013
              Thanks Melvyn,

              thought it was something like that, but was a bit nervous about the low
              google count..

              Galvanicky pokovené materiály uvolňující plyny... or something along
              these lines, then

              Thanks again

              >> Outgas prone only googles when in inverted commas, very few hits and
              >I can't get my head around it, I think it's a type of
              >material/material
              >> property
              >
              >The online examples indicate that !outgas-prone material' is prone
              >(i.e. liable) to release trapped gas. Check out outgassing or
              >offgassing.
              >
              >https://en.wikipedia.org/wiki/Outgassing
              >
              >http://web.volny.cz/vyhledavani/slovnik/?search=outgassing%e2%8c%a9en2cz&extended=yes&PHPSESSID=529b644c1ccb7894a5fcbd8c6611813e
              >
              >HTH
              >
              >Melvyn

            • Melvyn
              Message 6 of 14 , Jun 28, 2013
                A couple of wild shots. I got a couple of hits for odplynovatelne latky. Any good? Latky nachylne k ztrate plynu? No? :-O

                BR

                Melvyn

                Message 7 of 14 , Jun 28, 2013

                  > Galvanicky pokovené materiály uvolňující plyny...

                  Aha. Oho.

                  Materialy nachylne k uvolnovani plynu.

                  BR

                  Melvyn
                  Message 8 of 14 , Jun 28, 2013
                    ... and now for something entirely different..

                    Nema nekdo nahodou jakykoli kontakt na nekoho v Hypotecni bance nebo
                    napriklad poradce s nimi spolupracujiciho atd???

                    Ziveho cloveka, ktery se mnou bude mluvit a poradi mi, jak neco
                    vyresit.. klientsky servis je na nic a dostat se k nekomu kdo se mnou
                    bude mluvit je nadlouho - tohle dost specha..

                    Kdyby nahodou, poslete prosim offlist

                    Diky moc, stebla se drzici

                    Matej

                    Message 9 of 14 , Jun 28, 2013
                      Tohle uz je pase, ne ze by bylo vyreseno, ale zjistil jsem, ze ani
                      kontakty v tomhle pripade nepomuzou..

                      Message 10 of 14 , Jun 28, 2013
                        Tak jo, ja to priste taky napred zkontroluju v googlu nez neco placnu :)

                        Mas pravdu Melvyne a klobouk dolu, nezacnes prekladat do cestiny? (ne
                        ze by to davalo smysl, ekonomicky, ale asi by Ti to slo..)

                        Matej