EmEditor

  • Milan
    Message 1 of 1 , Jun 21, 2013
      Pro editaci dvojjazycnych souboru pouzivam bezplatne nastroje Virtaal a Notepad++. Testoval jsem i vTMXEditor -

      nyni jsou novejsi verze a v programu nebyla funkce pro upgrade.
      Nekdy se znaky s chybnym kodovanim daji opravit programem TMXValidator, jindy ne. V opravdu velkych souborech je

      nejrychlejsi najit radek (segment) s vadnym(i) znakem(y) a smazat jej. Nepatrna ztrata dat umozni, aby cely

      soubor fungoval. Moje nejvetsi TM ma 11,8 milionu radku (segmentu) a 2 GB (ve formatu Wordfastu):

      http://www.condak.net/tmx/tm-pctrans/cs/en.html

      Radu ukonu mohu udelat i v Exelu 2007. Ten je omezen na 1 milionu radku.

      Ve francouzske skupine Wordfastu jsem se dozvedel o programu EmEditor:

      http://cs.emeditor.com/

      Podpora velkych souboru

      Program EmEditor Professional dokaze otevrit velmi velke soubory — az 248 GB nebo 2,1 miliardy radku — pouze s

      malym mnozstvim pameti, pomoci spravce velkych souboru otevre cast souboru.

      Milan