Male nebo velke pismeno?

  • Kostas
    Message 1 of 7 , Jun 20, 2013
      Potreboval bych si overit:

      S jakym "n" (s velkym N nebo malym n) byste napsali "navod k pouziti" napr. v nasledujici vete?

      ... zde si muzete stahnout n(N?)avod k pouziti teto diagnosticke soupravy...

      Jde o to, ze navod k pouziti je "oficialni" dokument (Instructions for use). Z vykladu pravidel ceskeho pravopisu na webu mi to neni jasne.

      Na velikosti proste zalezi:-)

      Message 2 of 7 , Jun 20, 2013
        Ja bych rekl ze jde oboji, ale instinktivne bych psal:

        zde si muzete stahnout navod k pouziti teto diagnosticke soupravy...

        ..pouze pokud by bylo nejak extra dulezite rozlisit tento dokument od
        jineho s podobnym nazvem nebo tak neco, tak:

        zde si muzete stahnout (dokument) Navod k pouziti teto diagnosticke
        soupravy...

        Message 3 of 7 , Jun 20, 2013
          S malym.

          M (velke)

          Dne 21.6.2013 1:58, Kostas napsal(a):

> [...]
          >
          > Jde o to, ze navod k pouziti je "oficialni" dokument (Instructions for
          > use). Z vykladu pravidel ceskeho pravopisu na webu mi to neni jasne.

        • Zuzana Benesova
          Message 4 of 7 , Jun 20, 2013
            Souhlasim s Matejem, take bych psala pokud mozno male.

            Z.

            21. 6. 2013 v 1:58, Kostas:

            Message 5 of 7 , Jun 21, 2013
              S mal�m, t�ch velkejch je v�ude a� moc

              sarka

> [...]

              > Jde o to, ze navod k pouziti je "oficialni" dokument (Instructions for
              use). Z vykladu pravidel ceskeho pravopisu na webu mi to neni jasne.

            • Kostas
              Message 6 of 7 , Jun 23, 2013
                Diky vsem za pomoc.

                K.

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sarka Rubkova" <sarka@...> wrote:

                > S malým, tìch velkejch je v¹ude a¾ moc
                >

                > sarka

              • Milan
                Message 7 of 7 , Jun 24, 2013
                  Tema bylo ukonceno a tak jenom asociacni odbocka:

                  male - female

                  Prvni dojem z titulku: zase nekdo resi zasuvky a zastrcky, ale na konci vety bylo slovo "pismenko".

                  Milan