Re: [Czechlist] Term: CS-EN (poloha malby)

  • Jaroslav Hejzlar
    Message 1 of 5 , Jun 14 2:10 AM
      Dobry den,
      co napriklad jednoduse "painting modalities" or "painting styles"?
      S pozdravem,
      Jarda

      Message 2 of 5 , Jun 14 4:38 AM
        As an art school grad (a painting major), I've never heard of "painting modalities", but any kind of gobbledygook is possible in the art world. You're probably better off with "styles".

        Jamie

      • Milan
        Message 3 of 5 , Jun 14 6:49 AM
          Nikdy jsem neslysel "poloha malby".

          Google nasel "poloha malby" nejcasteji s nazvev vystavy obrazu.

          Rene Habl: Meta-poloha malby (znaky, malba).

          Krome toho malba muze byt na strope nebo na stene, na plose platna obrazu a nekdy to je "oscilace na pomezi skutecnosti a snu".

          --
          [PDF]
          AUKČNÍ DEN - Galerie Kodl

          www.galeriekodl.cz/doc/katalog/aukce112.pdf‎

          22. 4. 2013 – Autorova vzacna, lehce mysteriozni poloha malby jeste umocnena oscilaci na pomezi skutecnosti a snu pochazi z 2. poloviny 90. let.

          www.stren.cz/index.php?d=20130207&nid=8648&lid=cs&oid...‎

          7. 2. 2013 – Rene Habl: Meta-poloha malby (znaky, malba). Místo, Sumperk. Datum konání, zítra v. Konec, 3.3.

          [PDF]
          Zobrazit celý text - Masarykova univerzita

          is.muni.cz/do/1499/el/estud/prif/js10/.../06_antropo_svoboda.pdf‎

          napsal/a J Malina - Pocet citací tohoto clanku: 1 - Souvisejici clanky
          jen poloha malby na pomerne exponovanem miste, v podzemni prostore, kde se behem vice nez stoleti stridaly osobnosti moravského paleolitickeho vyzkumu

          U okna - Aukcni sin Vltavin

          www.auctions-art.cz/aukce_detail.php?...‎

          [PDF]
          thesis - Theses

          theses.cz/id/kr4slr/downloadPraceContent_adipIdno_13004‎

          versus zaspinena poloha malby se da vyuzit v hledani mist na obrazku, ktere se daji znovu opravit a opetovne znovu namalovat. Pojmy jako „zakryt“ nebo ...
          ==
          Milan

          Message 4 of 5 , Jun 17 2:34 AM
            Dekuji vsem za prispevek.