Skype v mobilu

  • Milan
    Message 1 of 1 , Jun 13, 2013
      Uz je to tady.
      Take jsem to zkusil a funguje to.

      V roce 2012 na ceskych Yahoo skupinach probehla diskuze o tom, zda

      je mozno vyuzivat v mobilu Skype a telefonovat nebo videotelefonovat

      zadarmo.

      Nemel jsem smartphone ani wifi, tak jsem se do diskuze nezapojil.

      Nyni mam oboji.
      (Wifi router = wifi smerovac, http://cs.wikipedia.org/wiki/Router ).

      Precetl jsem si optimisticky clanek:

      http://www.skype.com/cs/download-skype/skype-for-android/

      a pesimisticky clanek:

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skype.raider

      Stahl jsem a nainstaloval jsem:

      program "Skype - free IM & video calls" do mobilu pro Android.

      Podival jsem se na dve videa o Skypu v mobilu

      https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=1o6TBezfSpU&feature=endscreen

      https://www.youtube.com/watch?v=nYVYJJES1_w

      Potom jsem stiskl tlacitko videohovoru v adresari Skypu na dipleji

      mobilu.

      Hovor s kolegou probehl, ale nevideli jsme se.

      Snizil jsem rozliseni fotoaparatu z 5M (2560x1920) na 0,3M

      (640x480) - to byl cely trik k uspechu.

      Druhy den mi zavolal jiny kolega a probehl uspesny videohovor. Na

      celem displeji jsem videl hovoriciho, v okenku v pravem dolnim roku

      jsem videl sebe.

      Dobry obraz a zvuk pri telefonovani preje

      Milan

      Skype: condak_net