Re: obrendovani

  • Milan
    Message 1 of 10 , Jun 11, 2013
      Samozrejme ze logem je pouze podtrzeny nazev prodejce Tesco. Informace o vyrobku jsou zatim pouze piktogramy. Az si v dalsi generaci inovovaneho hrnicku (ktery kafe uvari a bude udrzovat stalou nastavenou teplotu napoje) budeme tukat nebo poklepavat na obrazky, budeme jiz rikat ikony.

      (Znacka a logo na vyrobku ukazuje, kdo je silnejsi na trhu, jestli vyrobce nebo prodejce. V nasem pripade jde o hrnek, u ktereho nema vyrobce silu prosadit uvadeni svoji znacky.)

      Milan
      (Mám pouze svoje "dobre" jmeno.)

      PS: Vcera jsem videl v HyperNove zapalky Solo (tradicni ceska znacka), ktere se vyrabeji v Indii. Na nalepce byl obrazek "klic" nebo "nuzky" s anglickymi "The key" a "The scissors").

      > Jasne, tohle je mozna logo (i kdyz asi spis jen symbol nebo piktogram),
      > ale ne "brend". Je fakt, ze vyrobce nikoho nezajima - jen toho vyrobce,
      > ktery si naivne mysli opak, tak "brenduje", na co narazi.
      >
      > Martin
    • Petr
      Message 2 of 10 , Jun 11, 2013
        Ty anglicke nazvy "The key" a "The scissors" byly ovsem uz na zapalkach vyrabenych v Susici.
        Petr A.