IT: Google

    Message 1 of 5 , May 28, 2013
      Ahoj,

      nejsem si vedoma, ze bych nekde neco zmenila v nastaveni, ale
      automaticky se mi vzdy otevira google.cz, misto google.com.
      Velmi stradam, nebot nemohu vyuzit me oblibene hledani pojmu v jednom
      jazyce na strankach v jinem jazyce resp. na konkretni domene.

      Najde se zde nejaka dobra duse, ktera me nasmeruje spravne, aby vse
      fungovalo tak, jak kdysi?

      Diky moc

      Hanka
      Message 2 of 5 , May 28, 2013
        Ahoj Hanko,
        to přesměrovává Google sám podle toho, kde se přihlásíš (post.cz).
        Jestli se to dá u Googlu někde nastavit, resp. zakázat mu přesměrování,
        nevím ...

> [...]
        > jazyce na strankach v jinem jazyce resp. na konkretni domene.
        >
        > Najde se zde nejaka dobra duse, ktera me nasmeruje spravne, aby vse

      • Markéta Vilhelmová
        Message 3 of 5 , May 28, 2013
          Hanko,
          taky se mi automaticky otevira google.cz, ale dole je takova seda lista, kde
          muzete vpravo kliknout na google.com. Navic, kdyz date v kteremkoli googlu
          vyhledat termin, zobrazi se vam vysledky a nad nimi je nabidkova lista s
          ozubenym kolem uplne napravo. Kdyz na to kolecko kliknete a vyberete
          rozsirene vyhledavani, tak tam si muzete nastavit, co potrebujete.
          Marketa
          --
          Marketa Vilhelmova
          Domasov u Stbk. 46

          Message 4 of 5 , May 28, 2013
            Zkusil jsem si nastavit domovskou stranku na google.com, dal se mi otviraly panely Google CR, ale kdyz jsem pak klikl na vyhledavaci obrazovce na google.com vpravo dole, jak pise Marketa, tak uz se mi otviraji guugli panely defaultne jako comacke :)

            HTH
            Petr

            Message 5 of 5 , May 28, 2013
              Dekuji moc vsem, jmenovite Honzovi, Markete a Petrovi.

              Ozubene kolo jsem vecer uz taky objevila, ale ten google.com vlevo dole
              je presne to, po cem jsem vcera tak touzila:-)

              Super! Hned bude den prijemnejsi:-)

              Hanka