Re: [Czechlist] klient odmita zaplatit z duvodu kvality

    Message 1 of 59 , May 20, 2013
      Mila Kacko,

      ze Helga mluvi cesky o dost lip,nez pise, je na tenhleskupine celkem
      znamym jevem. Jelikoz ale do cestiny nepreklada, vselijak nam vsem
      pomaha (jako prave tentokrat)a vubec je to fajn zenska, tak ji to z duse
      radi promijime a jeji rozhorceni chapem. :-)

      Martin

    • Hannah Geiger
      Message 59 of 59 , May 23, 2013
        Rychly preklad vzhledem k rychlemu psani na stroji, 4-5 stranek za hodinu
        - to uz tu bylo jednou, a muj 'preklad' tohoto tvrzeni byl tenhle: jsem
        absolutne neuveritelny prekladatel, preklad se mi kouri z hlavy, a tim ze
        pisu jako kulomet a absolutne nikdy se nemusim pozastavit nad jakoukoliv
        linguistickou problematikou, tak delam 4-5 stranek za hodinu.

        Takze kazdy snek at zaleze a patricne se stydi za pomale psani na stroji a
        za to ze, boze muj, obcas potrebuje i slovnik.