Re: [Czechlist] klient odmita zaplatit z duvodu kvality

  • Josef Hlavac
    Message 1 of 59 , May 18, 2013
      Hmm, neprijemna situace.

      Pozadavek na odstraneni nezaplaceneho prekladu mi prijde primereny
      (pokud tedy skutecne nebyl zaplacen, z Vaseho popisu se misty zda, ze
      byl zaplacen alespon castecne).

      Ale obecne prekladat do ciziho jazyka (tj. jazyka, ktery neovladam na
      urovni rodileho mluvciho) jakykoli text, notabene text, ktery je urcen
      ke zverejneni, mi prijde krajne neprofesionalni. Delaval jsem to jen na
      vyslovnou prosbu "jo, je mi naprosto jasne, ze to nebude jako od
      rodileho, ze v tom budou chyby a tak, ale stejne to udelej" od
      provereneho klienta. A preklady cehokoliv v jakekoli jazykove kombinaci
      za 200 Kc/ns bych take prenechal jinym :)

      Jenze to se mi ted hezky generaluje po bitve. Nicmene pokud byl klient s
      nizsi vyslednou kvalitou predem srozumen (mate urcite schovane prislusne
      e-maily), tak bych se ani nebal vymahat tu fakturu.

      Pepa

    • Hannah Geiger
      Message 59 of 59 , May 23, 2013
        Rychly preklad vzhledem k rychlemu psani na stroji, 4-5 stranek za hodinu
        - to uz tu bylo jednou, a muj 'preklad' tohoto tvrzeni byl tenhle: jsem
        absolutne neuveritelny prekladatel, preklad se mi kouri z hlavy, a tim ze
        pisu jako kulomet a absolutne nikdy se nemusim pozastavit nad jakoukoliv
        linguistickou problematikou, tak delam 4-5 stranek za hodinu.

        Takze kazdy snek at zaleze a patricne se stydi za pomale psani na stroji a
        za to ze, boze muj, obcas potrebuje i slovnik.