nekolik glosaru k mezinarodnimu obchodu

  • Jakub Skrebsky
    Message 1 of 14 , May 10, 2013
      nasel jsem to na LinkedIn, spolehlivost techto zdroju nemuzu komentovat, ale snad to nekomu z vas pomuze.

      Jakub

      http://home.yourprofessionaltranslator.com/2013/05/customs-and-international-trade.html?goback=%2Egde_112247_member_239796740
    • Jakub Skrebsky
      Message 2 of 14 , May 10, 2013
        Vazeni kolegove
        jsem nucen napsat kratkou studii na tema "pravo na tlumocnika v trestnim rizeni v CR" a jelikoz jsem uz 8 let v cizine, vubec nevim, kde zacit. Chodi nekdo z vas tlumocit na soudy a policii? Ocenim jakykoli kontakt nebo odkaz na zdroj.

        Diky

        Jakub
        Message 3 of 14 , May 10, 2013
          Díky, vypadá to, že by se nám to mohlo hodit.