Re: INFO: Glosar Eurovoc

  • Milan
    Message 1 of 14 , May 8 6:33 AM
      Pomoci programu AntConc je mozno vytvorit seznam trideny "odzadu"

      http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-05-03/cs-rymy.zip

      2566 1 corpus
      2567 1 Epirus
      2568 1 virus
      2569 1 Torus
      2570 1 tezaurus
      2571 1 census
      2572 6 status
      2573 1 ususfructus
      2574 1 Alytus
      2575 2 ANZUS
      2576 1 agrocenzus

      Pozdravuji a preji snadne rymovani slov z Eurovocu.

      Milan

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Pilucha, Jiri" <jiri.pilucha@...> wrote:

      > The section "Rhymes with Thesaurus" gave me one surprise, though
      > Jiri
    • Jakub Skrebsky
      Message 2 of 14 , May 10 7:17 AM
        nasel jsem to na LinkedIn, spolehlivost techto zdroju nemuzu komentovat, ale snad to nekomu z vas pomuze.

        Jakub

        http://home.yourprofessionaltranslator.com/2013/05/customs-and-international-trade.html?goback=%2Egde_112247_member_239796740
      • Jakub Skrebsky
        Message 3 of 14 , May 10 7:45 AM
          Vazeni kolegove
          jsem nucen napsat kratkou studii na tema "pravo na tlumocnika v trestnim rizeni v CR" a jelikoz jsem uz 8 let v cizine, vubec nevim, kde zacit. Chodi nekdo z vas tlumocit na soudy a policii? Ocenim jakykoli kontakt nebo odkaz na zdroj.

          Diky

          Jakub
          Message 4 of 14 , May 10 7:50 AM
            Díky, vypadá to, že by se nám to mohlo hodit.