Re: INFO: Glosar Eurovoc

  • Petr
    Message 1 of 14 , May 3, 2013
      A samozrejme diky za tip. Petr
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Martin Janda <martinjanda@...> wrote:

      > Ahoj,
      >
      > na adrese http://eurovoc.europa.eu/drupal/?q=cs/download/list_pt&cl=en
      >
      > najdete vicejazycny glosar EU(oni tomu buhviproc rikaji tezaurus). Daji
      > se vybrat libovolne kombinace jazyku a pak to vybrane stahnout v Excelu.
      > Neni to nic svetoborneho (je tambalast typu zoldner a palmovy orech),
      > ale je to celkem rozsahle (asi 7000 terminu) a muze se hodit.
      >
      > Martin

    • Milan
      Message 2 of 14 , May 4, 2013
        Udelal jsem slibenou prezentaci

        Glosar Eurovoc

        http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-05-03/cs/00.html

        http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-05-03/cs/01a.html

        potom se realizoval znamy vtip:
        Facebook tvrdi, ze zna kazdeho, kdo o to stoji. Google tvrdi zna vsechno a zna i ty co o to nestoji. Rozvodny zavod prohlasil, ze bez proudu se k nim nikdo nedostane.

        Tak jsem byl cely den bez Internetu. Proud u providera zapnuli az v 18:20 hodin.
        Nejprve jsem naimportoval data Eurovocu do slovniku PC Translatoru.

        Potom jsem dokoncil rozdelanou prezentaci

        http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-05-02/cs/00.html

        TMX s jinym cílovym jazykem

        Preklad z anglictiny do slovenstiny

        Preji prijemny zbytek vikendu,

        Milan

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan" <Milan.Condak@...> wrote:

        > Vytvorim z dat obecne vicejazycne slovniky pro OmegaT: slovansky, germansky, latinsky a ostatni. Neco takoveho:
        >
        > http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-03-10/cs/05.html
      • Pilucha, Jiri
        Message 3 of 14 , May 6, 2013
          The section "Rhymes with Thesaurus" gave me one surprise, though
          Jiri

          Message 4 of 14 , May 8, 2013
            Pomoci programu AntConc je mozno vytvorit seznam trideny "odzadu"

            http://www.condak.net/cat_other/omegat/2013-05-03/cs-rymy.zip

            2566 1 corpus
            2567 1 Epirus
            2568 1 virus
            2569 1 Torus
            2570 1 tezaurus
            2571 1 census
            2572 6 status
            2573 1 ususfructus
            2574 1 Alytus
            2575 2 ANZUS
            2576 1 agrocenzus

            Pozdravuji a preji snadne rymovani slov z Eurovocu.

            Milan

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Pilucha, Jiri" <jiri.pilucha@...> wrote:

            > The section "Rhymes with Thesaurus" gave me one surprise, though
            > Jiri
          • Jakub Skrebsky
            Message 5 of 14 , May 10, 2013
              nasel jsem to na LinkedIn, spolehlivost techto zdroju nemuzu komentovat, ale snad to nekomu z vas pomuze.

              Jakub

              http://home.yourprofessionaltranslator.com/2013/05/customs-and-international-trade.html?goback=%2Egde_112247_member_239796740
            • Jakub Skrebsky
              Message 6 of 14 , May 10, 2013
                Vazeni kolegove
                jsem nucen napsat kratkou studii na tema "pravo na tlumocnika v trestnim rizeni v CR" a jelikoz jsem uz 8 let v cizine, vubec nevim, kde zacit. Chodi nekdo z vas tlumocit na soudy a policii? Ocenim jakykoli kontakt nebo odkaz na zdroj.

                Diky

                Jakub
                Message 7 of 14 , May 10, 2013
                  Díky, vypadá to, že by se nám to mohlo hodit.