Re: [Czechlist] controls

  • zuzanakocickova
    Message 1 of 7 , May 3, 2013
      Marketo take dekuji. Nazvy jsem prelozila a zakaznik je spokojen... Obsahle jsem vysvetlila, ze je tam trochu zakopany pes. Stejne si myslim, ze bude brzy nasledovat korektura...
      Preji hezky vikend vsem
      Zuzka

      Od: Zuzana Kocickova <z.kocickova@...>
      Datum: 2. 5. 2013
      Předmět: Re: [Czechlist] controls

      "Presne tak. Uz jsme jim jednou psala, ze to je nesmyls prekladat, protoze
      jsou to nazvy na lahvickach, ktere se dodavaji k analyzatorum...Uvidim, co
      odpovi tentokrat.
      Navic, kdyz to budu obsahle prekladat do cestiny, tabulky s kontrolami a
      kalibratory se prodlouzi na dvojnasobek.

      Vzdy myslici na zakaznika
      ZK