Re: [Czechlist] Kvetnova hospoda: utery 21.5., La Casa Blu

    Message 1 of 3 , May 2 5:33 AM
      Ahoj Martine,
      dneska to vidím tak, že bych chtěl a mohl. Ale nevím, co se za 3 neděle
      vylíhne a zabrání mi přijít.
      Takže doporučuji ty, co potvrdili, počítat jako 100%ní a takové jako já jako
      50%ní, ono Ti z toho vyjde pravděpodobná účast a obsazenost.
      Honza

      Ing. Jan Culka, CSc.
      Pre-sales Manager

      TTC MARCONI s.r.o.
      Třebohostická 987/5
      100 00 Praha 10
      www.ttc-marconi.com

      Phone: +420 234 052 377
      Mobile: +420 602 691 117
      E-mail: culka@...
      Message 2 of 3 , May 2 5:58 AM
        Ahoj Honzo,

        pri minulych hospodach lidi casto dorazilo vyrazne min lidi, nez kolik
        jevilo puvodne zajem. Takze se ponekud bojim kalkulovat s nejakymi
        procenty, tim spis, zeje termin dlouho dopredu, a budu radsi, kdyz mi
        lidi daji zmeny vedet. Ale staci offlist please, at neotravujem ostatni.

        Martin