Kvetnova hospoda: utery 21.5., La Casa Blu

    Message 1 of 3 , May 2 5:21 AM
      Opet ahoj,

      a diky vsem, kdo se zapojili do terminove ankety. A vitezem se stava....
      utery, 21.5.!

      Takze jsem na dany termin objednal stul od 19.00 v jiz osvedcenem La
      Casa Blu, Kozi 15, Praha 1. Podle mych informaci dal funguji a
      rezervaci mi potvrdili, ale kdybyste nahodou nekdo narazili na informace
      opacne, dejte vedet, at to v nejhorsim preobjednam jinam.

      Anketa mela prekvapive vysokou ucast - prekvapive na to, kolik lidi
      chodi. :-) V tuto chvili mam na seznamu potvrzenych Hanku Sl., Evu
      S't'., Sarku, Alenu R., Dana S'. Liz a Pavla J. (Nezavazne hlasene
      nepocitam.) Pokud byste vypadli, dejte vedet, naopak, pokud nejste ne
      seznamu a prijdete, ozvete se mi, abychom si meli kam sednout nebo
      zbytecne nesedeli ve trech u tabule pro 15.

      Pavle, jestli to chces poslat i na Xichtovnik, mas volnou ruku.

      Stale se tesi
      Martin

      Ahoj,

      pokud mate zajem se nekdy v kvetnu sejit, zadejte prosim sve casove
      preference na adrese http://www.doodle.com/u9cbfpxugssh5g3i . Je to o
      dost jednodussi, nez se o terminech dohadovat mejlem, a mnohem mene
      obtizne pro ostatni, nez kdyz se dohadujem mejlem na skupine.

      Tesi se
      Message 2 of 3 , May 2 5:33 AM
        Ahoj Martine,
        dneska to vidím tak, že bych chtěl a mohl. Ale nevím, co se za 3 neděle
        vylíhne a zabrání mi přijít.
        Takže doporučuji ty, co potvrdili, počítat jako 100%ní a takové jako já jako
        50%ní, ono Ti z toho vyjde pravděpodobná účast a obsazenost.
        Honza

        Ing. Jan Culka, CSc.
        Pre-sales Manager

        TTC MARCONI s.r.o.
        Třebohostická 987/5
        100 00 Praha 10
        www.ttc-marconi.com

        Phone: +420 234 052 377
        Mobile: +420 602 691 117
        E-mail: culka@...

        Message 3 of 3 , May 2 5:58 AM
          Ahoj Honzo,

          pri minulych hospodach lidi casto dorazilo vyrazne min lidi, nez kolik
          jevilo puvodne zajem. Takze se ponekud bojim kalkulovat s nejakymi
          procenty, tim spis, zeje termin dlouho dopredu, a budu radsi, kdyz mi
          lidi daji zmeny vedet. Ale staci offlist please, at neotravujem ostatni.

          Martin