Re: [Czechlist] Multicorpora/Multitrans

  • Markéta Vilhelmová
    Message 1 of 3 , May 1, 2013
      Dobry den Sabino,
      prosla jsem jenom nejakym uvodnim skolenim a vyzkousela si praci jen na
      nejakem zkusebnim textu. Ze by to byl nejaky zazrak, se mi nezda. Zkusim
      vzpomenout na negativa. Nejde z toho exportovat pro praci off-line - ja si
      treba nekdy tisknu preklad, abych si ho jeste jednou precetla v nejake
      konecne podobe, ale to tady nejde. Nema automaticke ukladani, doporucovali,
      abychom si preklad v prubehu prace ukladali - pry cim casteji, tim lepe. A
      myslim, ze moznost nahledu take neni k dispozici, ale to si nejsem jista, to
      skoleni jsem absolvovala asi pred mesicem. Vic si ted bohuzel nevybavuji.

      Marketa

      --
      Marketa Vilhelmova
      Domasov u Stbk. 46