[Czechlist] chybova hlaseni

    Message 1 of 3 , Apr 22 10:56 PM
      Mam tu pred sebou chybova hlaseni kovaciho lisu, a z nekterych nejsem vubec moudra.

      Muzete mi prosim pomoc?

      Zdroj napajeni:
      MCB auxilliary supply spare
      MCB supply spare

      CPU detect fault in (I/O point fault)

      Ram changer: Feedback prop.valve fault analog input

      Profibus slave 15 fault: DP/DP-coupler manipulator 1

      Diky

      Message 2 of 3 , Apr 22 11:45 PM
        Ahoj Sarko,

        > MCB auxilliary supply spare
        > MCB supply spare

        Predpokladam, ze se nejedna o normalni anglicke razeni privlastku. Pro
        normalni lidi by mely byt pouzity treba carky:

        MCB, auxilliary supply, spare

        pricemz MCB by mel byt miniaturni jistic nebo magneticky jistic (bez
        zaruky).

        > CPU detect fault in (I/O point fault)

        Tentokrat sloveso mimo gramaticka ocekavani.

        CPU je centralni procesorova jednotka, zkratka se bezne pouziva i v
        cestine. I/O je input/output; v prumyslove elektronice by mohlo zase
        zustat, ale muze byt i V/V.

        Pod Ram changer si toho moc nepredstavim; to chce vice souvilosti. Prop.
        bude nepochybne proportional.

        Co se tyka sbernice Profibus, hrubou predstavu (i terminologickou) lze
        ziskat treba tady:
        http://www.hw.cz/navrh-obvodu/rozhrani/prumyslova-sbernice-profibus.html...

        Message 3 of 3 , May 1, 2013
          D�ky v�em