Re: Vysvedceni ze stredni skoly ve wordu

  • Radek
    Message 1 of 5 , Apr 18, 2013
      Milane, diky moc za snahu pomoci.
      Tohle a nekolik podobnych jsem nasel, kdyz jsem to hledal. Problem je v tom, ze tohle jsou vsechno jpg obrazky s mizernym rozlisenim, takze se to neda ani poradne OCR.
      nejlepsi co jsem zatim nasel, byl pdf soubor vysvedceni v cestine a polstine, ale i to neslo dobre udelat jako OCR.
      Takze vypada, ze to budu muset udelat ve wordu manualne, cemuz jsem se chtel vyhnout.
      Tohle neni v cesku az tak velky problem, protoze tyhle dokumenty a rodne a oddaci listy jsou stejne pro cele cesko.
      Predstav si, ze v US se tyhle oficialni dokumenty lisi stat od statu a casto i okres od okresu, takze pocitej se mnou 50 statu, v kazdem nekolik desitek i vice okresu, to uz je pak sila.
      Tyhle vsechny dokumenty jsou vytvareny za penize danovych poplatniku a kdyz urednikum zavolas a chces aby ti to dali ve wordu, tak reknou, my to z bezpecnostnich duvodu poskytujeme pouze jako pdf a kdyz se vam to nelibi, ....

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan" <Milan.Condak@...> wrote:

      > Ahoj Radku,
      >
      > Vzor je u prodejce a v legislative
      >
      > http://www.sevt.cz/produkt/vysvedceni-ss-rocnikove-16-povinnych-predmetu-49854000/
      >
      > Jestli Ti to pomuze nevi. Doufam, ze ano.
      >
      > Milan

    • Milan
      Message 2 of 5 , Apr 18, 2013
        V legislative:

        http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2005-223

        Kdyz kliknu na nahled mohu si stahnout a ulozit PDF, napriklad:

        http://www.zakonyprolidi.cz/file/data/2005c081z223p003u001.pdf

        Milan
        PS:
        Statni evidencni vydavatelstvi tiskopisu = zlaty SEVT.
        V centru Ostravy uz zavreli prodejnu.

        Message 3 of 5 , Apr 18, 2013
          Milane, diky moc, vypada ze s timhle jsi trefil hrebik na hlavicku. Je to sice pdf, ale kvalita je dobra.
          Ozvi se soukrome, pokud pro tebe na oplatku mohu neco udelat.

          Radek Pletka