Re: Vysvedceni ze stredni skoly ve wordu

  • Milan
    Message 1 of 5 , Apr 18, 2013
      Ahoj Radku,

      Vzor je u prodejce a v legislative

      http://www.sevt.cz/produkt/vysvedceni-ss-rocnikove-16-povinnych-predmetu-49854000/

      Jestli Ti to pomuze nevi. Doufam, ze ano.

      Milan

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Radek" <czechtranslation@...> wrote:

      > Prekladam ceske vysvedceni ze stredni skoly do anglictiny.
      > Je to formular, ktery ma dole vlevo napsano
      > SEVT 49 854 0 Stredni skoly 16 předmetu
      > a je to z let 2006 az 2010.
      > Vpravo dole to na napsano
      > B.N.B. 840 2006

      > Radek Pletka

    • Radek
      Message 2 of 5 , Apr 18, 2013
        Milane, diky moc za snahu pomoci.
        Tohle a nekolik podobnych jsem nasel, kdyz jsem to hledal. Problem je v tom, ze tohle jsou vsechno jpg obrazky s mizernym rozlisenim, takze se to neda ani poradne OCR.
        nejlepsi co jsem zatim nasel, byl pdf soubor vysvedceni v cestine a polstine, ale i to neslo dobre udelat jako OCR.
        Takze vypada, ze to budu muset udelat ve wordu manualne, cemuz jsem se chtel vyhnout.
        Tohle neni v cesku az tak velky problem, protoze tyhle dokumenty a rodne a oddaci listy jsou stejne pro cele cesko.
        Predstav si, ze v US se tyhle oficialni dokumenty lisi stat od statu a casto i okres od okresu, takze pocitej se mnou 50 statu, v kazdem nekolik desitek i vice okresu, to uz je pak sila.
        Tyhle vsechny dokumenty jsou vytvareny za penize danovych poplatniku a kdyz urednikum zavolas a chces aby ti to dali ve wordu, tak reknou, my to z bezpecnostnich duvodu poskytujeme pouze jako pdf a kdyz se vam to nelibi, ....

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan" <Milan.Condak@...> wrote:

> [...]
        >
        > http://www.sevt.cz/produkt/vysvedceni-ss-rocnikove-16-povinnych-predmetu-49854000/
        >
        > Jestli Ti to pomuze nevi. Doufam, ze ano.

      • Milan
        Message 3 of 5 , Apr 18, 2013
          V legislative:

          http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2005-223

          Kdyz kliknu na nahled mohu si stahnout a ulozit PDF, napriklad:

          http://www.zakonyprolidi.cz/file/data/2005c081z223p003u001.pdf

          Milan
          PS:
          Statni evidencni vydavatelstvi tiskopisu = zlaty SEVT.
          V centru Ostravy uz zavreli prodejnu.

          Message 4 of 5 , Apr 18, 2013
            Milane, diky moc, vypada ze s timhle jsi trefil hrebik na hlavicku. Je to sice pdf, ale kvalita je dobra.
            Ozvi se soukrome, pokud pro tebe na oplatku mohu neco udelat.

            Radek Pletka