Vysvedceni ze stredni skoly ve wordu

  • Radek
    Message 1 of 5 , Apr 17, 2013
      Prekladam ceske vysvedceni ze stredni skoly do anglictiny.
      Je to formular, ktery ma dole vlevo napsano
      SEVT 49 854 0 Stredni skoly 16 předmetu
      a je to z let 2006 az 2010.
      Vpravo dole to na napsano
      B.N.B. 840 2006
      Pokud to mate nekdo ve wordu, bud cesky nebo i prelozene do anglictiny, vymazte z toho prosim jmeno zaka a dejte mi vedet, zjednodusilo by mi to zivot, hlavne se mi jedna o formatovani, zakaznik chce aby to bylo naformatovano jako original.

      S pozdravem

      Radek Pletka
    • Milan
      Message 2 of 5 , Apr 18, 2013
        Ahoj Radku,

        Vzor je u prodejce a v legislative

        http://www.sevt.cz/produkt/vysvedceni-ss-rocnikove-16-povinnych-predmetu-49854000/

        Jestli Ti to pomuze nevi. Doufam, ze ano.

        Milan

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Radek" <czechtranslation@...> wrote:

        > Prekladam ceske vysvedceni ze stredni skoly do anglictiny.
        > Je to formular, ktery ma dole vlevo napsano
> [...]

      • Radek
        Message 3 of 5 , Apr 18, 2013
          Milane, diky moc za snahu pomoci.
          Tohle a nekolik podobnych jsem nasel, kdyz jsem to hledal. Problem je v tom, ze tohle jsou vsechno jpg obrazky s mizernym rozlisenim, takze se to neda ani poradne OCR.
          nejlepsi co jsem zatim nasel, byl pdf soubor vysvedceni v cestine a polstine, ale i to neslo dobre udelat jako OCR.
          Takze vypada, ze to budu muset udelat ve wordu manualne, cemuz jsem se chtel vyhnout.
          Tohle neni v cesku az tak velky problem, protoze tyhle dokumenty a rodne a oddaci listy jsou stejne pro cele cesko.
          Predstav si, ze v US se tyhle oficialni dokumenty lisi stat od statu a casto i okres od okresu, takze pocitej se mnou 50 statu, v kazdem nekolik desitek i vice okresu, to uz je pak sila.
          Tyhle vsechny dokumenty jsou vytvareny za penize danovych poplatniku a kdyz urednikum zavolas a chces aby ti to dali ve wordu, tak reknou, my to z bezpecnostnich duvodu poskytujeme pouze jako pdf a kdyz se vam to nelibi, ....

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan" <Milan.Condak@...> wrote:

> [...]
          >
          > http://www.sevt.cz/produkt/vysvedceni-ss-rocnikove-16-povinnych-predmetu-49854000/
          >
          > Jestli Ti to pomuze nevi. Doufam, ze ano.

        • Milan
          Message 4 of 5 , Apr 18, 2013
            V legislative:

            http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2005-223

            Kdyz kliknu na nahled mohu si stahnout a ulozit PDF, napriklad:

            http://www.zakonyprolidi.cz/file/data/2005c081z223p003u001.pdf

            Milan
            PS:
            Statni evidencni vydavatelstvi tiskopisu = zlaty SEVT.
            V centru Ostravy uz zavreli prodejnu.

            Message 5 of 5 , Apr 18, 2013
              Milane, diky moc, vypada ze s timhle jsi trefil hrebik na hlavicku. Je to sice pdf, ale kvalita je dobra.
              Ozvi se soukrome, pokud pro tebe na oplatku mohu neco udelat.

              Radek Pletka