prace pro nemcinare

  • (no author)
    Message 1 of 12 , Apr 10 12:34 PM
      Zdravim..

      Jeden znamy shani na plny uvazek cloveka co mluvi nemecky, detaily:

      Jak jsem říkal telefonem, potřeboval bych na HPP člověka s dobrou
      němčinou slovem i písmem. To je základ, předností by byla znalost
      ruštiny, dále komunikativnost a schopnost psát (česky) krátké
      novinářské žánry, především zprávu. Pohlaví ani věk nerozhodují.
      Pracovní doba 8,30 – 16,00 včetně přestávky na oběd 12,00-13,00. Místo
      práce v Praze na Pankráci.

      Je to agentura, ktera organizuje ruzne akce a vzdelavaci kampane.. je
      to spise pro nekoho mladsiho, po skole nebo tak..

      Kdybyste nekdo o nekom vedel, predejte mu prosim muj kontakt a ja je
      spojim..

      Diky

      Matej

    • Jaroslav
      Message 2 of 12 , Apr 11 2:33 AM
        Diky vsem za prispevky!

        V celem textu se to vyskytlo pouze jednou, tak jsem to obesel a pouzil: "... odesilani na portaly siti typu Facebook apod."
        Jarda