Off-topic: Avast! a odchozi posta

  • Petr
    Message 1 of 3 , Mar 22, 2013
      Najednou mi z Outlook Express prestala odchazet posta a objevovalo se chybove hlaseni. Ukazalo se, ze nova aktualizace antiviroveho programu Avast! odchozi postu blokuje. Po odskrtnuti "Kontrolovat odchozi postu" v Avastu mi posta zase odchazi normalne. Nikdo jste tento problem nemel?
      Petr Adamek
      Message 2 of 3 , Mar 22, 2013
        Mel jsem (s Thunderbirdem) a vyresil jsem ho presne stejne jako ty. Je
        nova verze Avastu, tak mozna, ze to bude zase behat.

        Martin

        Dne 22.3.2013 8:32, Petr napsal(a):

> [...]
        > Avast! odchozi postu blokuje. Po odskrtnuti "Kontrolovat odchozi
        > postu" v Avastu mi posta zase odchazi normalne. Nikdo jste tento

      • alenec62
        Message 3 of 3 , Mar 24, 2013
          JJ,
          mne se to stalo s windows mailem, za dva dni na to jsem menila
          pocitac i mailoveho klienta, nebo jak se to jmenuje a znova. Vzdycky
          stacilo odskrtnout.

          Alena

          (Yahoo! ID required)

          Czechlist-digest@yahoogroups.com