RE: Re[2]: [Czechlist] RE: fill deformation

  • Ing. Jiří Klíma
    Message 1 of 8 , Mar 19, 2013
      HC = High Capacity???

      _____

      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf Of Sarka Rubkova
      Sent: Tuesday, March 19, 2013 7:28 PM
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: RE: Re[2]: [Czechlist] RE: fill deformation

      A nemohly by to být nějaké ucpávky? Víc kontextu nemám

      Ještě jeden dotaz HC valves? Nějak mi to nemyslí

      sarka

      Message 2 of 8 , Mar 19, 2013
        To by asi šlo

        Díky šárka

        Message 3 of 8 , Mar 22, 2013
          A co si dojit do banky, nejlepe sve, a zeptat se tam? Meli by to znat, pokud je to nejaky platebni postup. Ja jsem to u neceho podobneho udelala a byli velni vstricni.

          Message 4 of 8 , Mar 22, 2013
            Pro informaci – fill je u chladicích věží clona, jak pravil můj zeťák – strojař.

            sarka