Re: [Czechlist] direct withdrawal order x deirect debit

  • Pavel
    Message 1 of 17 , Mar 19 12:49 PM
      Ahoj,

      podle mì povolení k inkasu zadávám já jako plátce tøeba úètu za telefon, pøíkaz k inkasu pak posílá mùj telefonní operátor na základì mého povolení k inkasu. Zrušit pøíkaz nemùžu, já ho nezadávám, ale povolení k inkasu zrušit mùžu. To je ale asi jasné.

      V kontextu toho seznamu platebních zpùsobù to zní, jako kdyby to byly nìjaké naøízené inkasní platby (tøeba v pøípadì exekuce z úètu) - ty pak zrušit nemùžu.

      Pavel

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Sabina Králová" <sabina.kralova@...> wrote:

      > Ahoj Martine,
      >
      > diky. Mozna by to mohlo byt ono. Pokud mi zakaznik neposle vysvetleni, tak to pouziju s poznamkou pod carou.
      > Sabina

    • Sabina Králová
      Message 2 of 17 , Mar 19 12:53 PM
        Diky Pavle.
        Sabina

        Message 3 of 17 , Mar 19 12:59 PM
          > V kontextu toho seznamu platebních zpùsobù to zní, jako kdyby to byly
          nìjaké naøízené inkasní platby (tøeba v pøípadì exekuce z úètu) - ty
          pak zrušit nemùžu.

          A Tobe uz nekdy udelal eShop exekuci na uctu? Ten text byl nejaky
          blabol z EU o podminkach pro elektronicke obchody, rikala Sabina...
          nekdo v Bruselu se asi ukec.. nedava to moc smysl..