RE: fill deformation

    Message 1 of 8 , Mar 19, 2013
      V technickém manual velkého chladicího zařízení mám větu:

      Entering water temperature in excess of 52°C may result in fill deformation

      Není mi jasné, co znamená fill deformation

      Poraďte prosím

      <http://czesko.pl>Czeskie Słowo Dnia <http://czesko.pl>
      preklady <http://navolnenoze.cz/prezentace/libor-zajicek/>
      Libor Zajíček <http://about.me>

    • Ing. Jiří Klíma
      Message 2 of 8 , Mar 19, 2013
        ��rko, nem��e to b�t, �e dojde k po�kozen� n�pln� chladic�ho za��zen�? Je to
        jen p�edstava, proto�e nev�m, jak toto za��zen� pracuje.

        Jirka

        _____

        Message 3 of 8 , Mar 19, 2013
          Anebo k deformaci vyplne toho chladiciho zarizeni (jako jestli je
          vylozene nejakou penou, nebo jsou tam nejake plastove casti ktere by ta
          teplta mohla deformovat, i kdyz 52 stupnu tak hrozne neni..)

          (napln/kapalina se obvykle nedeformuje, ale ta anglictina je suspect,
          tak by to klidne mohlo byt taky..)

          Babo rad..
          Message 4 of 8 , Mar 19, 2013
            A nemohly by to být nějaké ucpávky? Víc kontextu nemám

            Ještě jeden dotaz HC valves? Nějak mi to nemyslí

            sarka

            Message 5 of 8 , Mar 19, 2013
              HC = High Capacity???

              _____

              Message 6 of 8 , Mar 19, 2013
                To by asi šlo

                Díky šárka

                Message 7 of 8 , Mar 22, 2013
                  A co si dojit do banky, nejlepe sve, a zeptat se tam? Meli by to znat, pokud je to nejaky platebni postup. Ja jsem to u neceho podobneho udelala a byli velni vstricni.

                  Message 8 of 8 , Mar 22, 2013
                    Pro informaci – fill je u chladicích věží clona, jak pravil můj zeťák – strojař.

                    sarka