Re: [Czechlist] Re: [Czechlist] Google Tr anslator - v čem je nejlepší

    Message 1 of 7 , Mar 18, 2013
      Ja bych trochu oponoval. Zalezi nejen na jazykove kombinaci, ale i na
      oboru. Do cestiny Google velmi slusne zvlada veci, kterych je na googlu
      plno, hlavne tedy korpo-kecy (HR, EU, etika a podobne slinty), Bing zase
      jednoduche vety k pocitacum (kliknete na tlacitko X, otevre se obrazovka
      Y). Samozrejme, tim nemyslim, ze na vetu neni nutno sahnout, ale porad
      to jde rychleji, nez to psat cele.

      Jine obory mohou jit samozrejme hur. A pokud vim, vsechno bezi pres
      anglictinu, takze treba preklad ces >madarstina jde pres dve ruce.

      Martin

      Dne 18.3.2013 12:20, Matej Klimes napsal(a):

> [...]
      > tri slova a par formulaci byly opravene - ale taky ne uplne dobre, jako
      > by to nedelal Cech..
      >
      > Delalo to na me dojem, ze si ten preklad udelali sami polaci v GT aby
      > usetrili a pocitali s tim, ze to korektor pak vylepsi (coz uz vpodstate
      > neslo)... napsal jsem jim docela od plic, dusovali se, ze to tak neni,
      > ze to skutecne prekladal Cech a prekladatel, ale ja nevim, ten blabol
      > fakt nemohl normalni mluvci cestiny povazovat za cestinu... no tedy uz
      > jsem toho od 'takyprekladatelu' videl dost, ale tohle bylo 'fakt husty'

    • Milan
      Message 2 of 7 , Mar 19, 2013
        Nejen pro anglictinu:

        http://www.languagetool.org/

        Toto tema nikdo v diskuzi nerozvijel ani nekomentoval.

        Milan

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, Libor Zajíček <libore@...> wrote:
        (možná existuje nějaký program na
        > poangličťování anglického textu, jen o tom nevím).
      • Libor Zajíček
        Message 3 of 7 , Mar 19, 2013
          Hi,

          yes, I think they (Google) are pretty good in Russian. They even keep up
          with grammar (sometimes) which is rather unusual.

          Libor

          <http://czesko.pl>Czeskie Słowo Dnia <http://czesko.pl>
          preklady <http://navolnenoze.cz/prezentace/libor-zajicek/>
          Libor Zajíček <http://about.me>