Trados studio 11, ttx ta sdlxliff export/import do textu..

    Message 1 of 11 , Mar 14, 2013
      Nechci tady opet otevirat tu plechovku se zizalama, ale debatujem s
      Martinem Jandou, zda umi (skutecne umi) Trados Studio 11 nasledujici:

      Prijmout soubor v ttx nebo projekt v sdlxliff, vyexportovat jej do
      Wordu nebo jineho textu, ktery pak prelozime v CATu dle naseho uvazeni
      a preferenci, pote jej dame zpet do SDL S 11 a pak odevzdame opet jako
      ttx nebo sdlxliff jako kdyby byly prelozeny v Tradosu...

      Studio 09 to neumi, DejaVu to umi, ale o to nam ted nejde, chceme
      overit, zda to ta 11tka skutecne zvladne bez problemu a zarucene.. Ma
      tady nekdo SDL Studio 11 a byl by ochoten overit?

      Na forech jsou rozporuplne informace a definitivni ano-ne tezto overit.

      Diky

      Matej

    • Vitezslav Ruzicka
      Message 2 of 11 , Mar 18, 2013
        K plechovce se zizalama:

        SDL S 11 umi importovany soubor, predpokladam, ze z libovolneho formatu, ktery importovat umi, vyexportovat do dvousloupcove "tabulky k revizi" clenene po prekladanych segmentech, ve formatu MS WORD a tu po upravach zase importovat zpet do SDL S 11 a odtud se hotovy prelozeny soubor zase exportuje do puvodniho formatu, sam jsem to vyzkousel a docela se mi to libilo.

        Mluvim o verzi SDL S 11 Freelance SP2, sitove verze toho mozna umi vic, ale uplne jisty si tim nejsem, obecne by se vyskytl problem s formatovanim (tagy) puvodniho dokumentu.

        Upgrade na SDL S 11 SP2 jsem si nedavno poridil v ramci udrzby investice, po vsech tech nekonecnych upgradech Tradosu z davnych dob, ktere jsem pokud mozno preskakoval. Nastroj to je bezesporu uzitecny, specificky. Stale vsak radeji prekladam v DejaVu.

        2 p

        Vit