Re: [Czechlist] Fwd: Mgr. XYZ, advokat

    Message 1 of 5 , Mar 7, 2013
      Ja jsem to myslel tak, ze by se Mgr. zcela vyhodil - duvody mezitim
      uvedl Gerry. Ale je to dalsi navrh, Hanka si muze vybrat.

      Martin

      Message 2 of 5 , Mar 8, 2013
        Hani, že je v komoře advokátu, to znamená, že je advokát, a titul není podstatný. Jak psal Martin ya jméno bzch napsala attorenez-at-law a basta

        Sarka

        dám se velmi ráda přesvědčit, ale je vedený v ČAK, ...tak uvidím. Kaž
        dopádně díky.