Fwd: [Czechlist] Mgr. XYZ, advokat

  • geigerhannah20
    Message 1 of 5 , Mar 7, 2013
      dám se velmi ráda přesvědčit, ale je vedený v ČAK, ...tak uvidím. Kaž
      dopádně díky.

      ____________________________________
      Message 2 of 5 , Mar 7, 2013
        Souhlasim s Martinem, ze uvadet ekvivalenty (vzdycky jen priblizne) titulu je osemetne. Nechala bych Mgr. XYZ, attorney-at-law, presne jak rika Martin. Pripadne pod carou vysvetlivku k titulu Mgr., pokud uznate za vhodne.

        Zuzka
        7. 3. 2013 v 21:10, hgeige@...:

        > dam se velmi rada presvedcit, ale je vedeny v CAK, ...tak uvidim. Kaz
        > dopadne diky.

        > ____________________________________

      • wustpisk
        Message 3 of 5 , Mar 7, 2013
          Mgr. znamena v AJ Monsignore http://en.wikipedia.org/wiki/Monsignor - (nejen) proto to vzdy vynechavam. Podobne s ing-em.

          Ve Velke Britanii se titul vubec nepouziva - viz napr. http://www.irwinmitchell.com/our-people

          Mozna v USA je situace jinak.

          Message 4 of 5 , Mar 7, 2013
            Ja jsem to myslel tak, ze by se Mgr. zcela vyhodil - duvody mezitim
            uvedl Gerry. Ale je to dalsi navrh, Hanka si muze vybrat.

            Martin

            Message 5 of 5 , Mar 8, 2013
              Hani, že je v komoře advokátu, to znamená, že je advokát, a titul není podstatný. Jak psal Martin ya jméno bzch napsala attorenez-at-law a basta

              Sarka