Re: [Czechlist] Mgr. XYZ, advokat

    Message 1 of 5 , Mar 7, 2013
      To, ze je clovek pravnik a treba i advokat, neznamena, ze ma vubec
      nejaky titul. Za bolsevika byli jeden cas jen promovani pravnici, bez
      titulu.

      A to advokatstvi, kdyz uz tam musi byt, se da prelozit treba dovetkem
      attorney-at-law.

      Ale jinak je to na tobe. :-)
      Martin

      Message 2 of 5 , Mar 8, 2013
        Souhlas, sarka

> [...]

        > <mailto:ygroupsnotifications%40yahoogroups.com>?subject=Feedback%20on%
        > 20the%20redesigned%20individual%20mail%20v1>

      • geigerhannah20
        Message 3 of 5 , Mar 8, 2013
          OK díky všem , stalo se, už je to pryč

          Hanka

          In a message dated 3/8/2013 7:35:03 A.M. Eastern Standard Time,
          sarka@... writes:

          Hani, že je v komoře advokátu, to znamená, že je advokát, a titul není
          podstatný. Jak psal Martin ya jméno bzch napsala attorenez-at-law a basta

          Sarka

          dám se velmi ráda přesvědčit, ale je vedený v ČAK, ...tak uvidím. Kaž
          dopádně díky.

          From: _mjanda@..._ (mailto:mjanda@...)

          (http://groups.yahoo.com/;_ylc=X3oDMTJjZzVqdjdpBF9TAzk3MzU5NzE0BGdycElkAzMyO